Kedves Utasaink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy irodánk a koronavírus járvány okozta rendkívüli intézkedések miatt budapesti ügyfélszolgálati irodája 2020. március 16-tól zárva tart. A Tensi Utazási Iroda zavartalanul működik, csatlakozott a Home Office rendszerhez. Munkatársaink elérhetőségeit megtalálja a részletes tájékoztató oldalon.

Köszönjük megértésüket! - a Tensi csapata

Részletek itt >>

CostaClub Általános Feltételek

A klub kedvezményei és Általános Feltételei időről időre változhatnak.

 

 

Az egyes előnyökre és privilégiumokra vonatkozó fejezet magyar fordítása:


8. fejezet | PRIVILÉGIUMOK/ELŐNYÖK


8.1 A CostaClub tagjai egy sor privilégiumra és előnyre (a továbbiakban: “privilégiumok”) jogosultak. E privilégiumok az alábbiakban leírtak szerint különböznek, annak függvényében, hogy a klubtag mely klubtagsági szinthez tartozik.


8.2 A privilégiumok felosztása:
a) Kiegészítő szolgáltatások vagy státuszhoz kapcsolódó juttatások, valamint kedvezmények fedélzeti vásárlások alkalmával
b) Kedvezmények Costa-hajóutak vásárlásakor
c) Nyomtatott információk, e-mail üzenetek és telefonhívások a célból, hogy a klubtagok értesüljenek a Costa legfrissebb híreiről, a klubbal kapcsolatos új kezdeményezésekről és eseményekről, a tagságot érintő promóciókról, akciós ajánlatokról és voucherekről.


8.3 A privilégiumokra való jogosultságnak feltétele, hogy a hajóút foglalásakor vagy annak visszaigazolásakor mindes egyes klubtag megadja CostaClub-kártyája számát. A fedélzeti privilégiumokkal – ideértve a klubkártyát is –, nem élhetnek azok a klubtagok, akik akciós áron vásárolt hajójeggyel vagy ingyenjeggyel hajóznak. A CostaClub kínálta privilégiumok nem kombinálhatók a Costa olyan díjtételeihez vagy promócióihoz kapcsolódó privilégiumokkal, amelyek esetében előírás a kettő kombinálhatóságának ellenőrzése.


8.4 A privilégiumok körén belül megkülönböztetünk személyre szóló, illetve kabinra vonatkozó privilégiumokat. A személyre szóló privilégiumok a klubtagok mint egyének számára vannak fenntartva. A kabinra vonatkozó privilégiumokból a kabin valamennyi lakója részesül. Több tag jelenléte egyazon kabinban nem jogosít a kabinra vonatkozó privilégiumok megsokszorozására vagy felhalmozására. A fedélzeti privilégiumok felhasználhatóságának sorrendje és napjai a hajóút időtartamától és a hajó infrastruktúrájától függően változhatnak, és a klubtagok nem jogosultak felülbírálni azokat.


8.5 A klubtagok minden egyes lefoglalt hajóúton csak egy alkalommal jogosultak igénybe venni a privilégiumokat. Egymást követő konszekutív hajóutak esetében minden hajóút alkalmával járnak a privilégiumok, kivéve a hajóút elején, illetve végén átadott ajándékot és a fedélzeten felhasználható ajándék-hitelkeretet A klubtag által hajózott hajóutak kiszámolásakor az egyazon foglalási számon szereplő két vagy több egymást követő hajóút egy útként lesz regisztrálva.


8.6 Privilégiumokra klubtagságuk szintje alapján jogosultak a klubtagok. A privilégiumok biztosításának ideje és helye a hajóút hosszától és a célállomástól függően változhat. A klubtagok tájékoztatást kapnak arról, miként biztosítják számukra a privilégiumokat.


8.7 Upgrade és SuperUgrade privilégium
(Átsorolás magasabb kabinkategóriába,átsorolás az elérhető legmagasabb kabinkategóriába)

Azok a klubtagok jogosultak e juttatásra, akik több hajóúton vesznek részt egy adott évben, mint az azt megelőző naptári esztendőben. A hajóutak számának megállapításakor a hajótársaság a hajóút indulási dátumát és a foglalási számot veszi figyelembe. A privilégium a megvásároltnál magasabb kabinkategória biztosítását jelenti az adott klubtag számára azon a hajóúton (vagy hajóutakon), amely az elmúlt esztendőben foglalt hajóutak számához képest plusznak számít

A legmagasabb kabinkategória, amelybe az Acquamarina, Corallo és Perla klubok tagjai „upgrade” keretében átsorolhatók, a balkonos kabin (upgrade privilégium). A vendég átfoglalható belső kabinból ablakos kabinba és ablakos kabinból balkonos kabinba - természetesen az eredetileg lefoglalt kabinkategória árát kel fizetnil.
A legmagasabb kabinkategória, amelybe a Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjai „upgrade” keretében átsorolhatók, a lakosztály (SuperUpgrade privilégium).

A klubtagok csak abban az esetben foglalhatók át magasabb kategóriájú szálláshelyre, ha a Costa ténylegesen ellenőrizni tudja, hogy az a hajóút, amelyre e privilégiumot a klubtag igényelte, az előzi évben hajózott Costa-hajóutak számához képest plusz út, azaz az adott hajóúttal meghaladja az előző évben hajózott Costa-hajóutak számát.

Az Upgrade és SuperUpgrade privilégium igénylése mindenkor a klubtag felelőssége. A Costa azt követően tesz lépéseket az átfoglalásra, hogy ellenőrizte annak jogosultságát. Azok a klubtagok, akik jogosultak e privilégiumra, de indulás előtt nem igényelték azt explicit formában, utólag már nem tarthatnak rá igényt és annak más juttatások formájában történő pótlására sem jogosultak.

A privilégium biztosítása az adott hajó szabad szálláskapacitásának függvénye.

Négy napos vagy annál rövidebb hajóutak nem számítanak bele az előző évben hajózott hajóutak sorába.
Augusztus 1. és 31. között, az újévi hajóutakon, illetve a világ körüli útvonalakon nem igényelhető sem Upgrade, sem SuperUpgrade.

Foglalás előtt mindig ellenőrizni kell, van-e mód Upgrade vagy SuperUpgrade biztosítására, és az mindenkor a klubtag felelőssége, hogy a lehetőséget utazási irodájával ellenőriztesse. A fedélzeten már nincs mód az Upgrade vagy SuperUpgrade privilégium igénylésére, akkor sem, ha a klubtag jogosult e privilégiumra.

Az Upgrade és SuperUpgrade a következő esztendőben induló és normál áron (tehát nem akciós vagy speciális kedvezménnyel csökkentett áron) foglalt hajóutakon érvényesíthető.

A privilégium harmadik személyre nem ruházható át, és csak olyan kabin vonatkozásában érvényesíthető, amilyenre a klubtag jogosult.


8.8 'Beszállás elsőbbséggel' és 'Kiszállás elsőbbséggel'

A 'Beszállás elsőbbséggel' és 'Kiszállás elsőbbséggel' privilégiumok üzemeltetési okokból előzetes figyelmeztetés nélkül is megváltoztathatók vagy felfüggeszthetők. E szolgáltatások kizárólag a hajóút kezdetekor történő beszállásra, illetve a hajóút végén történő kiszállásra vonatkoznak. Azok a tagok, akik olyan klubhoz tartoznak, amely fölkínálja ezeket a privilégiumokat, a Costa weboldalán, a hajójegyükön, valamint a fedélzeti kommunikációk alkalmával informálódhatnak arról, hogyan használhatják e privilégiumokat. A be- és kiszállás sorrendje hajóutanként más és más, a beszállási kikötőtől, a hajó tervezett indulási vagy érkezési idejétől, továbbá a biztonsági előírásoktól függően, és a klubtagok nem jogosultak felülbírálni azt.


8.9 A VIP Lounge használata (Palacrociere és Palacruceros)

Ez a privilégium a Perla Diamante klub tagjai, valamint a velük egyazon kabinban utazó vendégek számára van fenntartva a savonai Palacrociere és a barcelonai Palacruceros kikötőkben. A jogosultságnak feltétele, hogy az utasok bemutassák utazási dokumentumaikat az arra rendelt személyzetnek a kikötőbe való megérkezéskor.


8.10 Stresszmentes csomagszállítás

A stresszmentes csomagszállítás privilégiuma kizárólag azon Perla Diamante-klubtagokat illeti meg, akik az Európai Unió valamely tagországának lakosai és a Costa Crociere weboldalán megadott kikötőkben szállnak be/ki. E díjtalan szolgáltatás legkésőbb 20 nappal az indulási dátum előtt igényelhető, és tartalmazza a csomag felvételét a klubtag otthonában (1 bőrönd, max. 32 kg), valamint a csomag hazaszállítását a hajóút végeztével. Azok a klubtagok, akik a fedélzeten vannak, és nem foglalták még le e szolgáltatást, már nem igényelhetik csomagjuk hazaszállítását a kiszállást követően.


8.11 Szabadon felhasználható fedélzeti hitelkeret

A Perla, Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjait megillető, fedélzeti vásárlásra vonatkozó voucherek vagy hitelkeretek értéke a hajóút végén csak akkor kerül levonásra a vendég fedélzeti számlájának összegéből, ha a vásárlás a tagot megillető mágneskártyával történt. Egyedi fedélzeti számla esetén a hitelkeret összege abból kerül levonásra. Ezek a voucherek nem használhatók fel kedvezményes szervizdíj érvényesítésére/a szervizdíj csökkentésére. A fel nem használt fedélzeti hitelkeret nem téríthető meg, nem ruházható át másra, nem használható fel későbbi hajóutakon és nem helyettesíthető más privilégiummal. A fedélzeti vásárlásra szóló voucherek vagy hitelkeretek nem jogosítják fel a klubtagokat CostaClub-pontok gyűjtésére.


8.12 Meghívó a Samsara étteremben elkölthető vacsorára

A Samsara étteremben elkölthető díjtalan vacsorára szóló meghívó (ti. azokon a hajókon, ahol van Samsara étterem) olyan kabinok számára van fenntartva, amelyeknek legalább az egyik lakója a Perla vagy Perla Oro klub tagja. A privilégium szabad helyek függvénye, az időpontokat pedig a hajó üzemeltetési kívánalmai határozzák meg. A vacsorameghívás az adott kabin valamennyi lakójának szól. Ha egyazon kabinban két klubtag jogosult e privilégiumra, akkor is csak egyetlen alkalommal élhet azzal mindkét tag. A meghívás nem fedezi az italok költségét, és nem vonatkozik a szervizdíjra sem. Azok a klubtagok, akik nem élnek e privilégiummal, legyen ennek bármi is az oka, nem ruházhatják át azt másra, nem igényelhetik annak pénzbeli megtérítését, nem halaszthatják el egy későbbi hajóútra, továbbá nem helyettesíthetik azt egy másik fizetős étteremben való vacsorával vagy egy másik privilégiummal.


8.13 Belépő a Club étterembe

Exkluzív belépés a Club étterembe a Perla Diamante-tagok és a velük egyazon kabinban lakó vendégek számára. E privilégium kabinra vonatkozik, és magában foglalja a Club étterembe való belépés lehetőségét reggel, délben és este a hajóút teljes időtartama alatt azokon a hajókon, ahol működik ilyen étterem. A privilégium nem fedezi az italok árát és a szervizdíjat. A privilégium függ az étterem maximális kapacitásától és a hajó üzemeltetésének kívánalmaitól.


8.14 Ajándék nap a wellness-részlegben

A fedélzeti spa használatának privilégiuma – azokon a hajókon, amelyeken működik wellness-részleg – a Perla Diamante tagjait illeti meg, és a privilégiumra jogosult klubtag, plusz egy vele egyazon kabinban utazó vendég hajóutanként egy alkalommal veheti igénybe azt. E privilégium a fedélzeten foglalható, a tengeri napok kivételével bármely napra. Függ attól, hogy mennyi a szabad hely a foglaláskor, és függ a hajó üzemeltetésének kívánalmaitól.


8.15 Ajándék a magasabb klubtagsági szint elérése alkalmával

A fedélzeten átadott ajándék egy új, magasabb tagsági szint elérésének alkalmából.
Az első olyan alkalommal, amikor a klubtagok egy tagsági szinttel feljebb lépnek, ajándékot kapnak a magasabb tagsági szint eléréséért. Az ajándék átadására az első olyan hajóúton kerül sor, amelyet a klubtag a már magasabb tagsági szintet jelképező klub tagjaként hajózik. Az ajándékot a klubtag kabinjába kézbesítik (semmilyen körülmények között sem küldik azt a tagok otthonába). Az ajándék kizárólag a magasabb tagsági szint elérése alkalmával adható, és nem használható az adott klubhoz/tagsági szinthez való tartozás elismerésének formájaként.
8.16 Üdvözlő ajándék az Ambra klub tagjainak

Az Ambra klub minden olyan tagja, aki legalább 7 nappal az első hajóútja előtt csatlakozott a klubhoz, üdvözlő ajándékot kap, mely hajónként más és más lehet. Az ajándékot semmilyen körülmények között nem küldik a klubtag otthonába.


8.17 Ajándék a hajóút végén az Acquamarina, Corallo, Perla, Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjai számára

Kabinonként egy ajándék jár a hajóút végén, és az ajándéknak a klubtagok kabinjába történő kézbesítésére egy alkalommal kerül sor a hajóút folyamán. Az ajándék a kabint elfoglaló vendégek legmagasabb CostaClubos tagsági szintje szerint lesz kiosztva. Ha egy bizonyos ajándék nem elérhető, fedélzeti kapacitástól függően másikkal helyettesíthető. Az ajándékokat semmilyen körülmények között nem küldik a klubtag otthonába.


8.18 Az első üléssorok fenntartása a színházban az esti show-műsorok alkalmával

Az a privilégium, hogy az esti show-műsorokra fenntartják a színház nézőterén az első üléssorokat, a Perla Diamante klub tagjait illeti meg, és annak érvényessége a velük egy kabinban utazók minden vendégre is kiterjed. A fenntartott ülőhelyek a show megkezdődése előtti 5. percig foglalhatók el, és fenntartásuk a hajó üzemeltetési kívánalmainak függvénye.


8.19 Egy palack ásványvíz, gyümölcskosár és egy üveg habzóbor

Egy palack ásványvíz (Acquamarina és Corallo-klubtagok), gyümölcskosár (Perla, Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjai) és egy üveg habzóbor (Perla, Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjai) jár kabinonként az arra jogosult klubtagoknak, tagsági szint függvényében. E privilégium hajóutanként egy alkalommal illeti meg a jogosult klubtagokat. 

8.20 A kedvenc italokkal feltöltött, személyre szabott minibár

A Perla Diamante-klubtagok és a velük egy kabinban utazók kérhetik minibárjuk személyre szabását, kedvenc italaikkal és snackjeikkel való feltöltését. A privilégium az 5 napos vagy annál hosszabb hajóutakon él. Az elfogyasztott minibár-tételek árát ki kell fizetniük a vendégeknek.  


8.21 Születésnapi torta és ajándék fotó

A születésnapi torta a születésnapjukat ünneplő klubtagokat megillető privilégium, a tagsági szint függvénye. A torta átadásának módját a hajó üzemeltetésének kívánalmai határozzák meg. Az ajándék születésnapi fénykép az étteremben készül, a torta átadásakor, és a fedélzeti Photoshopban vehető át.


8.22 Színfalak mögötti hajótúra

A hajó színfalak mögötti életébe bepillantást engedő különleges túra csak a 7 napnál hosszabb hajóutakon érhető el. A túra a hajókonyha meglátogatását is magában foglalja.     


8.23 'Welcome back' [Isten hozta újra nálunk!] koktélparti

Az Ambra klub tagjainak kivételével minden klubtag jogosult e privilégiumra. A részvétel a kabin valamennyi lakóját megilleti, amennyiben azok legalább egy olyan klubtaggal osztoznak a kabinon, aki jogosult a privilégiumra. A klubtagoknak föl kell mutatniuk meghívójukat vagy Costa-kártyájukat ahhoz, hogy beengedjék őket a partira. A partin részt vevő minden klubtag kap majd egy ajándék fotót a rendezvényről (kabinonként 1 fotó jár). A klubtagokat a fedélzeten tájékoztatják arról, miként vehetik át a fotót. A díjtalan fotó cseréjére nincs mód.  


8.24 VIP-party a Perla Oro és Perla Diamante klubok tagjai, a lakosztályt foglalt vendégek és bármilyen más VIP-utas számára a hajó üzemeltetőinek belátása szerint. A meghívót a fedélzeten kézbesítik a privilégiumra jogosult klubtagoknak, és a meghívás kiterjed a meghívót kapott klubtaggal egy kabinban utazó valamennyi vendégre.


8.25 A speciális kirándulások Perla Diamante-tagok számára, illetve a dedikált kirándulások olyan kirándulások, amelyeket kifejezetten Perla Diamante-tagok vagy más VIP-vendégek számára szerveznek. Ezek a kirándulások hajónként változnak, és a négy napnál hosszabb hajóutakon vehetők igénybe. A kirándulásokra vonatkozó valamennyi részlet (célállomás, menetrend és ár) megtalálható a beszálláskor a kabinokban szétosztott szórólapon. A dél-amerikai és világ körüli hajóutakon ilyen speciális, ill. dedikált kirándulások nincsenek.


8.26 Mosodai szolgáltatás a Perla Diamante-tagok számára
Az 5 napos vagy annál hosszabb hajóutakon a Perla Diamante klub tagjait díjtalan mosodai szolgáltatás illeti meg, amely mosógéppel történő mosást tartalmaz, valamint max. 25 ruhadarab összehajtását. A privilégium személyre szól, ezért minden arra jogosult klubtagot megillet.


 

 

Vissza
Kérje ajánlatunkat!