1. FOKOZOTT FIGYELMET FORDÍTUNK MINDEN VENDÉGÜNKRE A check-in teljes egészében online történik és 72 órával a hajóút indulása előtt megkezdődik. Hajójegyük felvételéhez egy kérdőívet kell kitölteniük az utasoknak, melyben nyilatkozniuk kell az egészségügyi állapotukról.
A beszállási időt szakaszokra osztottuk a megfelelő távolságtartás szabályainak betartása és a biztonságos beszállás érdekében. Ezért nagyon fontos a pontos érkezés.
A beszállási terminálokon minden utas testhőmérsékletét ellenőrizzük és PCR tesztet végzünk, így garantálva a lehető legbiztonságosabb utazást. |
|
2. OKOS VAKÁCIÓ
Az utasok számára az okostelefon fontos útitárs! A Costa Appnak és a QR-kódoknak köszönhetően hajóútjukat tökéletes digitális biztonság mellett élvezhetik. Ráadásul kevesebb lesz a szemetesben landoló papír is!
Arról, hogy milyen események várják őket a hajóút során a fedélzeten, vendégeink a következő képpen tájékozódhatnak: a közterületeken digitális képernyők és interaktív monitorok vannak elhelyezve, a kabinban személyre szóló, információs tévécsatorna és az új „Call Me” szolgáltatás, mely egy kényelmes, személyre szabott, telefonon kérhető asszisztencia. |
|
3. TÖBB TÉR MINDENKINEK A TÁVOLSÁGTARTÁS JEGYÉBEN
Csökkentettük az utasok számát a fedélzeten, hogy könnyebbé tegyük a közösségi távolságtartást, s hogy biztonságos és kellemes hajóutat biztosíthassunk.
A közösségi tereket és pihenőhelyiségeket átalakítottuk, hogy maradéktalanul eleget tegyenek a biztonsági normáknak: ez azt jelenti, hogy az adott területeken egyszerre csak korlátozott számú vendég tartózkodhat.
Minden nagyobb forgalmú területen táblák, illetve a hajó személyzete segíti a vendégek tájékozódását és a megfelelő biztonsági távolság betartását. |
|
4. BIZTONSÁGBAN A FEDÉLZET MINDEN PONTJÁN
Vendégeink kezének tisztántartására kiemelten ügyelünk, ezért a hajó minden fontos helyiségében kézfertőtlenítő-adagolók vannak kihelyezve.
A szükséges védőfelszerelést személyzetünk tagjai is viselik, hogy munkájukat a legmagasabb egészségügyi előírásoknak megfelelően végezhessék. |
|
5. FELSZOLGÁLT EBÉD ÉS VACSORA A fedélzeti éttermeket úgy rendeztük be, hogy a lehető legkényelmesebbek legyenek, ugyanakkor biztosítsák a közösségi távolságtartás szabályainak betartásához szükséges feltételeket; arra kérjük vendégeinket, hogy csak az egy foglalásban szereplő útitársaikkal üljenek egy asztalhoz.
A vendégek tetszőlegesen bármikor betérhetnek a fő éttermekbe, hogy a reggelit vagy az ebédet elfogyaszthassák, mert az étkezésekhez a szokásosnál tágabb időkeret áll most rendelkezésükre.
Lehetőségük nyílik továbbá arra, hogy az éttermekben és bárokban az asztalokon talált QR-kódot beszkennelve közvetlenül a telefonjukon nézzék meg a napi étel- és italmenüt. Ha úgy döntenek, hogy a pultnál adják le rendelésüket, követniük kell a biztonsági iránymutatásokat. |
|
6. NON-STOP SZÓRAKOZÁS Utasaink a szórakozás újonnan tervezett formáit élvezhetik: köztük olyan show-műsorokat, melyeket számos alkalommal ismétlünk az utazás során, hogy mindenki részt vehessen ezeken, és jól érezze magát, egyúttal tiszteletben tarthassa a közösségi távolságtartás szabályait is.
Sportolhatnak a fitneszstúdióban, szórakozhatnak a kaszinóban, pihenhetnek a wellness-részlegen vagy a medencében a biztonsági előírások betartásával, és a bejáratoknál jelzett létszámkorláthoz igazodva.
A gyerekekre is garantáltan sok móka vár úgy, hogy közben maximális biztonságban élvezhetik a hajóutat: egyedi nyitva tartással és egy időben korlátozott létszámmal várja gyerekvendéget a Squok Klubot, melyet naponta több alkalommal fertőtlenítik. |
|
7. EXKLUZÍV KIRÁNDULÁSOK
A Costa parti kirándulásai teljes mértékben biztonságosak: a közösségi távolságtartás biztosítása érdekében új eljárásokat vezettünk be, csökkentettük a csoportok létszámát és eldobható fejhallgatókkal látjuk el vendégeinket.
A buszokat minden használat után fertőtlenítjük, a távolságtartást a buszok telítettségének korlátozásával garantáljuk és idegenvezetőink mindig viselnek védőmaszkot.
Utasaink és a legénység egészségvédelme érdeként, a kikötési pontokon való leszállás csak a szervezett Costa-kirándulások valamelyikén való részvétellel lehetséges. A csoportot a kirándulás alatt nem lehet elhagyni. |
|
8. TISZTA LEVEGŐ ÉS FERTŐTLENÍTETT KÖRNYEZET
A közösségi tereket naponta több alkalommal fertőtlenítjük új fertőtlenítő módszerekkel, köztük vírusölő permetezőkkel.
A kabinokban is vírusölő fertőtlenítést végez képzett személyzetünk, és a kabinok takarítása és fertőtlenítése napi rendszerességgel történik.
Nagy hatékonyságú, új légszűrőknek köszönhetően a fedélzeten belélegzett levegő kiváló minőségű. Fedélzeti szellőztető rendszerünk optimális hatékonysággal szűri a kívülről beáramló levegőt, minimalizálva a benti levegő cirkulációját. |
|
9. UTASAINK SZÁMÍTHATNAK RÁNK
Legénységünk minden tagja specifikus kiképzésen vettek részt a biztonsági protokollok és eljárások betartása és betartatása tekintetében.
Legénységünk tagjait kiképezték arra, hogy képesek legyenek azonnal reagálni és megtenni a szükséges lépéseket, amennyiben bármely utasunk egészségügyi problémára utaló tüneteket mutatna.
Naponta mérjük legénységünk minden tagjának testhőmérsékletét és folyamatosan figyelemmel kísérjük egészségi állapotukat. |
|
10. NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓKKAL RENDELKEZŐ SZAKEMBEREK
Minden Costa hajón jól felszerelt egészségügyi központ működik hivatásos orvosokkal, képzett és tapasztalt egészségügyi személyzettel, akik valamennyien naprakész információkkal rendelkeznek a COVID-19-járvány terjedésének gátat szabni hivatott aktuális egészségügyi protokollok és normák tekintetében. |